Gestionarea Contactelor

Gestionarea Contactelor

Termenul „contact ” include clienții, furnizorii și angajații. 

1.       Accesare modulul Contacte

2.      Creare Contact Nou – buton Nou

3.      Completarea datelor de Contact

Câmpurile obligatorii pentru crearea unui partener sunt:

Tipul partenerului: poate fi „Individual” pentru persoane fizice sau „Companie” pentru persoane juridice;

 ➢   CIF - Codul fiscal al Partenerului.

➢ Câmpul Telefon și Mobil se completează cu numărul de telefon al Partenerului;

➢ Câmpul Email se completează cu adresa de email la care se trimit facturile și ofertele;

Câmpul Pagină Web se completează cu site-ul web (în cazul în care există unul);

Câmpul Limba - se selectează limba Partenerului;

Câmpul Etichete se completează dacă se dorește o evidențiere a Partenerului.

 

4.      Completarea informațiilor din meniurile Vânzări &Achiziții și Contabilitate

5.      Salvare Contact

Autocompletare date:

1.       Pentru ca sistemul să preia automat datele partenerului se va completa Numele și Codul fiscal al Partenerului apoi se apasă butonul Get Data
ATENȚIE! Pentru obținerea datelor de la ANAF câmpul Nume nu trebuie să fie gol

2.      De asemenea, este suficient să completați în câmpul Nume cu CUI-ul, având obligatoriu prefixul RO în față.