E-Factura Furnizori
­čö╣

Instruc╚Ťiuni e-Factura Furnizori


Modulele Deltatech Invoice Receipt și Deltatech Invoice Color sunt destinate utilizării în cadrul sistemului Odoo pentru gestionarea facturilor furnizorilor.

Aceste module genereaz─â facturi sub form─â de ciorne, iar informa╚Ťiile acestora pot fi accesate ├«n Modulul de Contabilitate, ├«n sec╚Ťiunea dedicat─â furnizorilor ╚Öi facturilor.



Deltatech Invoice Color

ÔÇőModulul Deltatech Invoice Color adaug─â func╚Ťionalit─â╚Ťi specifice pentru eviden╚Ťierea liniilor de factur─â ├«n sistemul Odoo. ├Än mod particular, acesta efectueaz─â urm─âtoarele ac╚Ťiuni:

ÔÇő┬Ě         Marcheaz─â cu culoarea ro╚Öie liniile de factur─â care nu sunt asociate cu o Comand─â de Achizi╚Ťie (Purchase Order) sau o Comand─â de V├ónzare (Sale Order);

ÔÇő┬Ě         Marcheaz─â cu culoarea galben─â liniile de factur─â care nu au un produs selectat.

ÔÇőC├ónd produsele provenite din Spa╚Ťiul Privat Virtual (SPV) nu au toate datele completate sau informa╚Ťii relevante legate de aceste situa╚Ťii vor fi ├«nregistrate ├«n istoricul mesajelor, facilit├ónd astfel identificarea ╚Öi gestionarea eficient─â a poten╚Ťialelor probleme asociate cu linii de factur─â sau produse incomplet.

ATEN╚ÜIE! Dup─â ce cererea de ofert─â a fost creat─â, este responsabilitatea utilizatorului s─â verifice corectitudinea datelor, inclusiv tipul de produs, politica de v├ónzare/achizi╚Ťie ╚Öi unitatea de m─âsur─â.

ÔÇőAceste caracteristici ad─âugate de c─âtre modulul Deltatech Invoice Color faciliteaz─â identificarea rapid─â a liniilor de factur─â care pot necesita aten╚Ťie special─â sau verificare. Utilizatorii pot astfel distinge vizual aceste condi╚Ťii ├«n mod eficient, reduc├ónd riscul de erori ╚Öi facilit├ónd procesul de gestionare a facturilor ├«n Odoo.




Deltatech Invoice Receipt

Pentru a ini╚Ťia o cerere de ofert─â de la furnizor ├«n vederea ata╚Ö─ârii ei la factur─â, urma╚Ťi ace╚Öti pa╚Öi:

ÔÇő1.       Accesa╚Ťi Modulul de Contabilitate ├«n meniul principal al sistemului;

ÔÇő2.       Naviga╚Ťi la meniul Furnizori ╚Öi apoi la Facturi;

ÔÇő3.       Deschide╚Ťi factura ├«n stadiul de ciorn─â la care dori╚Ťi s─â ad─âuga╚Ťi cererea de ofert─â;

ÔÇő4.       Face╚Ťi click pe butonul Ac╚Ťiune;

ÔÇő5.       Selecta╚Ťi op╚Ťiunea Add to purchase order (ro Adaug─â la comand─â de achizi╚Ťie).

ÔÇő├Än cazul ├«n care produsul nu este deja ├«nregistrat ├«n sistemul Odoo, acesta va fi creat automat ├«n momentul gener─ârii cererii de ofert─â. ├Än consecin╚Ť─â, linia de factur─â care era ini╚Ťial eviden╚Ťiat─â ├«n ro╚Öu va deveni de acum ├«nainte marcat─â ├«n culoare neagr─â.

Accesarea cererii de ofert─â se realizeaz─â prin intermediul istoricului mesajelor.


Procesul de recep╚Ťie a m─ârfii ├«n cadrul sistemului Odoo implic─â urm─âtorii pa╚Öi standard de achizi╚Ťie:

ÔÇő1.       Edita╚Ťi ╚Öi completa╚Ťi c├ómpul Recep╚Ťie la zzz. Completa╚Ťi cu informa╚Ťiile corespunz─âtoare, precum data ╚Öi locul recep╚Ťiei.

ÔÇő2.       Confirmarea cererii de ofert─â. Acest pas poate implica, de obicei, un buton, cum ar fi "Confirm─â" sau "Valideaz─â".

ÔÇő3.       Recep╚Ťia ├«n Depozit. Dup─â confirmarea cererii de ofert─â, efectua╚Ťi recep╚Ťia fizic─â a m─ârfii ├«n depozit.

ÔÇő4.       Tip─ârirea NIR-ului.

ÔÇő5.       Dup─â finalizarea pa╚Öilor descri╚Öi mai sus, se acceseaz─â butonul Facturi Furnizor si se ├«nregistreaz─â factura.

Verifica╚Ťi ╚Öi completa╚Ťi informa╚Ťiile necesare, apoi confirma╚Ťi factura furnizor ├«n sistemul Odoo.

Dup─â confirmare, ├«n sec╚Ťiunea de ata╚Öamente vor fi disponibile fi╚Öierele PDF, XML ╚Öi arhiva ZIP.