Configurare
🔹

Configurare e-Factura Sincronizare Online

​Factura electronică ( e-Factura) reprezintă o versiune electronică a unei facturi tradiționale în format hârtie. Ea este emisă și recepționată în format electronic, fără a mai fi necesară tipărirea pe hârtie.

Se accesează modulul de Aplicații – se scoate filtrul prestabilit – se caută Romania - Account ANAF Sync și Romania - eFactura Account EDI UBL și se Instalează:

În sistemul Odoo, se va accesa Setări – România – Cont Sincronizare ANAF

Se va apăsa butonul Creează

Pentru a iniția procesul de configurare a e-facturii într-un sistem precum Odoo, utilizatorul trebuie să introducă token-ul în calculator.


Se vor completa următoarele câmpuri:

​1.       Compania – se selectează din sistem compania;

​2.       Status – se selectează Automat;

​3.       Câmpul Anaf Callback Url – se copiază câmpul și se va introduce în contul utilizatorului de persoană fizică de pe Spațiul Virtual;

​4.       Câmpurile Client și Client Secret - După introducerea datelor din câmpul Callback Url în Spațiul Virtual, datele din câmpurile Client și Client Secret se vor introduce în Odoo.

După introducerea tututor datelor, se apasă pe butonul Obțineți token de pe site-ul Anaf (cu tokenul USB inserat).

Notă!!! După o anumită perioadă, utilizatorul va trebui să schimbe parola.

Din modulul de Setări – România se va alege Perioada de așteptare a facturilor electronice în sistem înainte de a fi expediate automat

Se Salvează setarea.

Pentru a se generea fișierele xml corect trebuie făcută configurarea în jurnalele de vânzări ( secțiunea de Configurări avansate – bifă UBL 2.1 (CIUS-RO)