E-Factura Clien╚Ťi
­čö╣

Instruc╚Ťiuni e-Factura Clien╚Ťi


ÔÇőDup─â ce a╚Ťi completat set─ârile pentru sincronizarea cu ANAF, incluz├ónd configurarea token-ului ╚Öi stabilirea perioadei de a╚Öteptare a facturilor electronice ├«n sistem ├«nainte de a fi expediate automat, ave╚Ťi posibilitatea s─â reveni╚Ťi la stadiul de Ciorn─â ╚Öi Posta pentru facturile care au fost deja postate ╚Öi nu au fost pl─âtite.

ÔÇőLa postarea facturii, ve╚Ťi primi notificarea c─â aceasta va fi procesat─â asincron de c─âtre serviciul de facturare electronic─â UBL 2.1 (CIUS-RO). Utiliza╚Ťi butonul Process Now pentru a trimite imediat factura, dac─â este necesar.

În fereastra facturii se va vedea câmpul Facturare Electronică cu următoarele statusuri: Pentru trimitere, Trimis, Pentru Anulare, Anulat.

Când câmpul Facturare Electronică are statusul Pentru trimitere, fereastra va arăta următoarele câmpuri:

ÔÇőDac─â sunt erori la transmiterea facturilor, sistemul va afi╚Öa un mesaj de eroare, iar utilizatorul trebuie s─â acceseze detaliile facturii pentru a corecta/completa informa╚Ťiile, cum ar fi adresa, localitatea, etc.

Când câmpul Facturare electronică are statusul Trimis, fereastra va arăta următoarele câmpuri:

ÔÇőDupa procesarea e-Facturii de c─âtre SPV, ├«n fereastra Facturii va ap─ârea linkul Download from ANAF, de unde puteti descarca arhiva cu semnatura SPV in cazul validarii e-Factura.

ÔÇőOdoo trimite periodic cereri c─âtre SPV pentru a afla starea Facturii. Dup─â trimiterea cu succes, ve╚Ťi g─âsi ├«n istoricul mesajelor o ├«nregistrare indic├ónd c─â "Factura a fost trimis─â c─âtre ANAF, ├«n a╚Öteptarea valid─ârii".

ÔÇőFacturile se pot grupa dup─â Facturare electronic─â ( modulul de Contabilitate ÔÇô Facturi Clien╚Ťi ÔÇô grupeaz─â dup─â Facturare electronic─â). Aceast─â grupare se poate pune la Favorite.