Prezentare generală
Odoo este un ERP modern elaborat de ODOO SA și lansat și în varianta open-source în colaborare cu comunitatea OCA. Ca arhitectură Odoo este o soluție client-server, alcătuită dintr-o suită de aplicații scrise în limbaj Python. Acestea fac preluarea, prelucrarea informațiilor și stocarea acestor în baza de date PostgreSQL. Drept client se poate utiliza orice browser web. Odoo permite conectarea simultană a mai multor utilizatori la sistem. Fiecărui utilizator i se pot aloca se serie de reguli de acces în aplicație. Utilizatorii pot să-și modifice parola de acces, iar cei cu drepturi de administrare au posibilitatea de a reseta parolele altor utilizatori și de a le modifica drepturile de acces.
Sistemul Odoo oferă posibilitatea de prezentarea a datelor în format tabelar, grafic, calendar și formular de date. Datele prezentate pot și sortate, grupate și filtrate după diverse criterii. Rezultatele din rapoarte tabelare pot fi exportate în format *.csv sau *.xls. Sistemul generează documente în format PDF pentru rapoartele cu format tipizat cum ar fi factura, notă de intrare, aviz de expediție, etc.
Este posibilă încărcarea de date în masă prin importuri de date în din fișiere *.csv, *.xls. Fiecare înregistrare din sistem poartă amprenta cu utilizatorul și data la care au fost creată și utilizatorul și data de la ultima modificare. Se poate efectua o căutare rapidă a datelor relaționate utilizând unul sau mai multe câmpuri. De exemplu pentru a caută un produs în se pot tasta câteva litere din numele produsului sau din codul acestuia și sistemul va afișa o listă restrânsă de produse care respectă criteriul introdus. Accesul utilizatorilor la anumite date poate fi restricționat sau permis, prin folosirea unui sistem foarte eficient de management a drepturilor de acces
Achiziții
Managementul achizițiilor va permite să întocmiți și să țineți evidența comenzilor de achiziție. Odoo dispune de diverse metode de monitorizare a facturilor și de urmărire a primirii bunurilor comandate. Puteți gestiona recepții parțiale în Odoo, astfel că puteți ține evidența bunurilor care vor fi livrate. Funcționalitățile Odoo de gestionare a reaprovizionării permit sistemului să genereze automat comenzi ciornă de achiziții astfel dacă pentru anumite produse stocul scade sub o valoare limită se va propune achiziția pentru a aduce stocul la nivelul optim.
Vânzări
Gestionați obiectivele de vânzări într-un mod efectiv și eficient, ținând evidența tuturor comenzilor de vânzare și istoricul lor. Sistemul de facturare specific și ușor de folosit din Odoo vă permite să țineți evidența primară, chiar și dacă nu sunteți contabil. E o modalitate ușoară de a vă urmări facturile furnizorilor și clienților. Puteți folosi aceasta contabilitate simplificată. Sistemul de facturare include și emiterea de chitanțe. De asemenea, vă oferă o metodă ușoară de a înregistra plățile și de a urmări datoriile către furnizori și datoriile clienților.
Producție
Modulul de producție permite un management complex și complet al tuturor
operațiunilor, de la lansarea unei comenzi de producție ce poate fi
defalcată în mai multe comenzi de lucru, până la recepția produsului
finit. Elaborarea de liste de materiale și fișe tehnologice sunt foarte
facile și au un grad mare de flexibilitate. Rapoartele de producție
predefinite, pot fi generate din câteva click-uri de mouse.
Monitorizarea producției este posibilă și prin scanarea manuală/automată
a codurilor de bare alocate pe comandă, utilizator, post de lucru
și/sau operațiune.
CRM
Modul ce se bazează pe un set de strategii, politici și tehnologii
destinate atragerii, reținerii și fidelizării clienților. În sens
larg, CRM include activitățile aferente departamentelor de marketing,
vânzări, financiar și suport tehnic relativ la clienți, potențiali
clienți, furnizori și parteneri.
Mentenanță
Managementul echipamentelor, mașinilor și utilajelor devine foarte
eficient prin folosirea acestui modul, ce include numeroase unelte ce
pot fi personalizate în funcție de specificul activității: programarea
reviziilor, costul de exploatare pe fiecare echipament/utilaj în parte
etc
Rapoarte
Platforma include un set complet de
unelte, ce permit extragerea din baza de date a unor informații complexe
și agregarea lor sub formă de rapoarte personalizate. Rapoartele pot fi grupate și afișate într-un tablou de bord care se actualizează în timp real
Peste 50.000 de companii folosesc Odoo pentru a-și dezvolta afacerile.
Alătură-te nouă și crește competitivitatea companiei tale
Website
Sales
Finance
Inventory & Manufacturing
Services
HR
Marketing
Productivity & Customization
Accesibilitate cross-platform
Accesarea se poate face de pe orice dispozitiv ce rulează un browser modern.
Platforma Odoo este proiectată pentru lucrul colaborativ.
Datele sunt securizate prin backup zilnic pe servere aflate în datacentere diferite cu redundanță garantată.
Administrarea și monitorizarea permanentă este făcută de personal calificat.
Se pot aloca imediat resurse suplimentare în funcție de cerințe.