Prezentare generală

             Odoo este un ERP modern  elaborat de ODOO SA și lansat și în varianta open-source în colaborare cu comunitatea OCA. Ca arhitectură Odoo este o soluție client-server, alcătuită dintr-o suită de aplicații scrise în limbaj Python. Acestea fac preluarea, prelucrarea informațiilor și stocarea acestor în baza de date PostgreSQL. Drept client se poate utiliza orice browser web. Odoo permite conectarea simultană a mai multor utilizatori la sistem. Fiecărui utilizator i se pot aloca se serie de reguli de acces în aplicație. Utilizatorii pot să-și modifice parola de acces, iar cei cu drepturi de administrare au posibilitatea de a reseta parolele altor utilizatori și de a le modifica drepturile de acces. 

 
 


    Sistemul Odoo oferă posibilitatea de prezentarea a datelor în format tabelar, grafic, calendar și formular de date. Datele prezentate pot și sortate, grupate și filtrate după diverse criterii. Rezultatele din rapoarte tabelare pot fi exportate în format *.csv sau *.xls. Sistemul generează documente în format PDF pentru rapoartele cu format tipizat cum ar fi factura, notă de intrare, aviz de expediție, etc.
    Este posibilă încărcarea de date în masă prin importuri de date în din fișiere *.csv, *.xls. Fiecare înregistrare din sistem poartă amprenta cu utilizatorul și data la care au fost creată și utilizatorul și data de la ultima modificare.   Se poate efectua o căutare rapidă a datelor relaționate utilizând unul sau mai multe câmpuri. De exemplu pentru a caută un produs în se pot tasta câteva litere din numele produsului sau din codul acestuia și sistemul va afișa o listă restrânsă de produse care respectă criteriul introdus. Accesul utilizatorilor la anumite date poate fi restricționat sau permis, prin folosirea unui sistem foarte eficient de management a drepturilor de acces


man in purple suit jacket using laptop computer

Achiziții

Managementul achizițiilor va permite să întocmiți și să țineți evidența comenzilor de achiziție. Odoo dispune de diverse metode de monitorizare a facturilor și de urmărire a primirii bunurilor comandate. Puteți gestiona recepții parțiale în Odoo, astfel că puteți ține evidența bunurilor care vor fi livrate.   Funcționalitățile Odoo de gestionare a reaprovizionării permit sistemului să genereze automat comenzi ciornă de achiziții astfel dacă pentru anumite produse stocul scade sub o valoare limită se va propune achiziția pentru a aduce stocul la nivelul optim.

person writing on white notebook

Vânzări

Gestionați obiectivele de vânzări într-un mod efectiv și eficient, ținând evidența tuturor comenzilor de vânzare și istoricul lor.   Sistemul de facturare specific și ușor de folosit din Odoo vă permite să țineți evidența primară, chiar și dacă nu sunteți contabil. E o modalitate ușoară de a vă urmări facturile furnizorilor și clienților. Puteți folosi aceasta contabilitate simplificată.  Sistemul de facturare include și emiterea de chitanțe. De asemenea, vă oferă o metodă ușoară de a înregistra plățile și de a urmări datoriile către furnizori și datoriile clienților.


assorted plastic bottles

Producție

Modulul de producție permite un management complex și complet al tuturor operațiunilor, de la lansarea unei comenzi de producție ce poate fi defalcată în mai multe comenzi de lucru, până la recepția produsului finit. Elaborarea de liste de materiale și fișe tehnologice sunt foarte facile și au un grad mare de flexibilitate. Rapoartele de producție predefinite, pot fi generate din câteva click-uri de mouse. Monitorizarea producției este posibilă și prin scanarea manuală/automată a codurilor de bare alocate pe comandă, utilizator, post de lucru și/sau operațiune.

CRM

Modul ce se bazează pe un set de strategii, politici și tehnologii destinate atragerii, reținerii și fidelizării clienților.   În sens larg, CRM include activitățile aferente departamentelor de marketing, vânzări, financiar și suport tehnic relativ la clienți, potențiali clienți, furnizori și parteneri.

grey industrial equipment

Mentenanță

Managementul echipamentelor, mașinilor și utilajelor devine foarte eficient prin folosirea acestui modul, ce include numeroase unelte ce pot fi personalizate în funcție de specificul activității: programarea reviziilor, costul de exploatare pe fiecare echipament/utilaj în parte etc

black and silver laptop computer

Rapoarte

Platforma include un set complet de unelte, ce permit extragerea din baza de date a unor informații complexe și agregarea lor sub formă de rapoarte personalizate. Rapoartele pot fi grupate și afișate într-un tablou de bord care se actualizează în timp real

Peste 50.000 de companii folosesc Odoo pentru a-și dezvolta afacerile.

Alătură-te nouă și crește competitivitatea companiei tale

Website

Sales

Finance

Inventory & Manufacturing

Services

HR

Marketing

Productivity & Customization

Accesibilitate cross-platform

Accesarea se poate face de pe orice dispozitiv ce rulează un browser modern.

Platforma Odoo este proiectată pentru lucrul colaborativ. 

Datele sunt securizate prin backup zilnic pe servere aflate în datacentere diferite cu redundanță garantată.

Administrarea și monitorizarea permanentă este făcută de personal calificat. 

Se pot aloca imediat resurse suplimentare în funcție de cerințe.


Mai multe detalii